, ,

Madklubben x Caterflow

“Madklubben havde prøvet flere løsninger – først med Caterflow fik de ro i driften. Gennem et tæt behovs­analyse­samarbejde fik de en skræddersyet platform, der nu leverer: Driftsikkerhed og fuldt overblik Præcise kuvertantal og spot-on produktion Økonomisk indsigt, der understøtter beslutninger Mindre madspild takket være indeksregulering En fleksibel, brugervenlig kundeplatform Ifølge Sven fra Madklubben har den…

By.

min read

Madklubben hos Caterflow

Sven_Madklubben

Madklubben har prøvet flere systemer – men først med Caterflow fik de ro i driften.
Efter et tæt samarbejde og behovsanalyse blev løsningen skræddersyet til deres hverdag – og effekten har ikke ladet vente på sig.

I denne måneds udgave kan du læse, hvordan Madklubben sparer tid, reducerer fejl og får bedre overblik med Caterflow – deres nye digitale driftsplatform.

Du kan læse det fulde interview nederst.

Madklubben har prøvet flere systemer – men først med Caterflow fik de ro i driften.

Efter et tæt samarbejde og behovsanalyse blev løsningen skræddersyet til deres hverdag – og effekten har ikke ladet vente på sig.

 Udfordringen:

“Vi har tidligere arbejdet med Ordr og Kanpla. Men de løste ikke vores behov for en solid platform.”

Madklubben havde brug for en løsning, der gav overblik, kvalitet og fleksibilitet – og hvor deres medarbejdere kunne fokusere på det vigtigste: at lave fantastisk mad.

Løsningen – og resultaterne:

Efter skiftet til Caterflow oplevede Madklubben:

✅ Driftsikkerhed og overblik

✅ Spot-on produktion med kendte kuvertantal

✅ Et økonomisk view, der understøtter beslutninger

✅ Mindre madspild – takket være indeksregulering

✅ En kundeplatform “der er i top” – fordi den er kundens første møde med leverandøren

Samarbejde og udvikling:

“Vi har haft et tæt samarbejde om økonomirapportering og printlister – og føler os hørt.”

“Supporten er fantastisk. Platformen er hurtig og fleksibel.”

– Sven, Madklubben

👉 Skriv til kontakt@caterflow.dk og book en gratis demo allerede i dag og se, hvordan Caterflow kan gøre din hverdag lettere.

Her er Sven fra Madklubben om Caterflow.

”Hvad fik jer til at vælge Caterflow som jeres driftsplatform – og hvilke behov forsøgte I at løse?

Vi har tidligere arbejdet med først Ordr og senere Kanpla. De platforme har ikke løst vores udfordringer med at få en solid platform, der understøttede vores behov.

Da vi mødte folkene bag Caterflow, brugte vi meget lang tid på at lave behovsanalyse og tale funktionalitet igennem med dem. Vi købte ind på deres professionalisme, tekniske kunnen og ambitioner.

Vi har fået en meget vellykket løsning og vi har fået fantastisk hjælp til implementering og nu senere tilpasning til nye funktioner.

2. Hvordan passer Caterflow ind i Madklubbens overordnede strategi for digitalisering og skalering?

Det understøtter den perfekt. Vi bygger vores fremtid på digitale platforme. Det gør, at de mennesker vi har ansat, kan fokusere på at lave fantastisk mad.

Caterflow giver os overblik, driftsikkerhed og mulighed for at analysere og optimere vores arbejde.

3. Hvordan har Caterflow konkret ændret jeres hverdag i køkkenet, i logistikken eller i jeres kundehåndtering?

Vi kender nu de præcise produktionsmængder, og vores kunder møder et simpelt og overskueligt interface, når de bestiller frokost.

Den platform kunderne bestiller i, er den måde de oftest møder os som leverandør på – derfor skal den være i top. Det er Caterflow.

4. Er der områder, hvor I har oplevet en tydelig effekt – fx færre fejl, bedre overblik eller mindre madspild?

Vi kender vores fremtidige kuvertantal. Vores kunder kan indeksere mængder og derved mindske madspild.

Vi har fået et helt andet økonomisk view.

5. Hvilke moduler eller funktioner er vigtigst for jer i daglig drift – og hvorfor?

De har alle stor betydning.

6. Hvordan har det været at co-udvikle systemet sammen med Caterflow? Føler I jer hørt og involveret i udviklingen?

Vi har haft et meget godt samarbejde. Jeg kan kun anbefale det.

7. Kan du nævne et konkret eksempel, hvor en idé eller et behov fra jer blev omsat til funktionalitet i systemet?

Vi har haft et meget tæt samarbejde om især vores økonomiske rapportering og vores printlister.

8. Hvilke forretningsmæssige resultater har I set efter overgangen til Caterflow – direkte eller indirekte?

Færre pakkefejl, næsten elimineret fejlbestillinger, vi producerer spot on på antal.

9. Hvis du skulle anbefale Caterflow til en anden kæde eller cater, hvad ville du så fremhæve som den største fordel?

Hurtig responsiv platform, fantastisk support – meget fleksibel.

10. Hvordan ser du jeres fremtidige brug af Caterflow – og er der specifikke funktioner, I glæder jer til at få?

Vi skal vinde os tættere.

Have logistik- og opskriftssystem med.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *